Tabung Yaddin

Monday, April 19, 2010

27 tahun sudah

hmm...ari nih 19 april...besday ayah saya..semalam,18 april besday saya...then 17 april yang lepas,besday my mum...menarik kan???3 serangkai...mmg terro la my parent timing untuk lahirkan saya...hahahaha...
i'm 27 years old..sudah 27 tahun ok..27 tahun...waahhhhh...macam tak percaya jer saya sudah 27 tahun.Rasa macam muda jer lagi..Rasa macam masih berada di alam remaja lagi walhal hakikatnya saya sedah dewasa!!!sudah cukup dewasa bebb!!! Dan dalam usia 27 tahun nih
macam-macam pengalaman telah saya lalui..haishhh..bila dikenang-kenang kisah yang lepas mcm tak percaya jer yang saya dapat lalui sume cabaran dan dugaan yang allah berikan untuk saya..Thanks to GOD...aku bersyukur sgt kerana ENGKAU masih sayangkan hambaMU ini..
Then kelmarin my housemate celebrate besday saya di Bukit Air..Walaupun tempatnya tidaklah cantik sangat tapi dengan kehadiran dorg sudah cukup menggembirakan saya..tQ so much guys.....

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...