Tabung Yaddin

Saturday, April 17, 2010

Aiyoooo

Adoii la...geram aku..geram sangat-sangat nih.. apasal la aku tgk org lain senang jer buat.tapi aku plak amek masa 3 malam berturut-turut untuk buat benda yang sama tapi masalahnya tak juga setel2..adakah aku nih tidak pandai or aku nih mmg lambat pickup ek???...sampai mengheret ahli rumah aku untuk selesaikan masalah aku yang sebesar kuman saja... korang nak tahu kenapa??malu la plak nak cakap...huhuhuhu...masalah nyer ialah cmner la nak wat blog nih bg cantik,simple dan menarik...haishhhh...memang buat IT betul la aku ni... tapi akhirnya masalah aku yang ciput itu dapat diselesaikan tu...tp aN..tq sbb tolong selesai kan masalah syud...


p/s : Hari ini 17 april...besday my mum...mak,Happy birthday.... i luv u to the power of infinity.....
Smiley Face

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...