Tabung Yaddin

Thursday, October 21, 2010

Selagi Ada Waktu

Sebelum korang sumer fikir bukan-bukan, aku nak bagtau awal-awal..Entri ni bukan nak sambung cerita entri yang lepas. Nih mood ceria seketika...wakakakaka...aku terdengar lagu tu dari sorang budak kecik yang aku beselisih kat sebuah pasaraya kat kangaq nih ha..Masa dengar tu, comel plak rasa budak tu nyanyikan. Then aku pun menggunakan khidmat encik google n encik youtube untuk cari lagu nih. Serius, lagu nih memang best sebab Lan Kristal yang nyanyi. Aku suka dengar suara die..best..!!





Ni plak penyannyi dan penulis lagu sebenar lagu nih, nickname die PAK LONG. Suara p.long nih pun best juga...layannnn...





p/s : tapi aku suka KRISTAL nyanyi lagu nih sebab rentaknya ROCK sikit n suara Lan sangat-sangat best...n untuk pengetahuan sume, Tajuk lagu nih Selagi Ada Rindu...tapi aku letak Selagi Ada Waktu...Aci tak????hahahaha

5 comments :

  1. typo error di situ..tajuk lagu ialah "selagi ada rindu" tapi syud tulis slagi ada waktu utk entry nih..

    ReplyDelete
  2. ~~ nana : bukan typo tp saja..syud suka Tajuk Selagi Ada Waktu compare tu Selagi Ada Rindu...sbb macam bes jer tulis selagi ada waktu...hahahahaha

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. hohoho...dah perbetul dah...huhuhu.. :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...