Tabung Yaddin

Thursday, April 15, 2010

Laki-laki senang cari jodoh ker susah juga macam perempuan???Tolong jawab sat....plzzz...

hhmmm...menarik tak tajuk entri kali nih???nak tahu kenapa aku tulis entri ini???hehehehe...nih sume gara-gara aku dan kawan-kawan (emma dan cd) entah macam mana dengan secara tidak sengajanya telah membincangkan topik yang sangat-sangat panas untuk orang perempuan yang seusia dengan aku..Bosan dan serabut betul la bila org selalu tanya KENAPA TAK KAWEN LAGI??? dan denga mudahnyer dorg membuat andaian seperti hang ni MEMILIH SANGAT KOT ??? haishhh.. geram jer rasa....
kalau korang sume jadi senasib dengan aku ,korang rasa camner??apa yang korang akan buat???cuba tolong jwb sat...hahahaha...paling kurang pun mesti korang jawab...nak wat cmner,jodoh xsampai lagi..tak pun korang akan jawab,ala...muda lagi,releks arrr...hahaha..betul tak???itu ok lagi tp aku bengang la juga bila terdengar statement orang laki-laki tak per,kawen lewat pun xper..tak der masalah,normal la tu..

hehehe..antara kawan-kawan yang aku telah tag nama dorang... dan adakah relevent lagi statement itu pada zaman sekarang ini??cuba korang fikirkan sejenak..so,untuk selesaikan pertengkaran kecil antara emma,cd and aku...aku dengan secara spontannyer telah menulis status" Laki-laki senang cari jodoh ker susah juga macam perempuan???Tolong jawab sat....plzzz... " kat wall facebook and mengetag kawan-kawan yg agak-agak bole membantu menyelesaikan perdebatan antara kami bertiga...so..korang nak tgk tak feebacknyer???so impressive... aku amat-amat kagum dengan padangan yang mereka berikan..kalau nak tahu clik kat gambar tu yer...


dan ini lagi yang menjadi mangsa tag aku....hahahaha.....
antara jawapan yg bernas yg diberikan oleh kawan2 aku yg alert dgn ststus FB aku...Bagus betul dorg nih...

dan seterusnya....



No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...