Tabung Yaddin

Saturday, September 18, 2010

Salam Aidil Fitri....versi 2010

Wahhh...cepatnyer masa berlalu..Dah masuk bulan syawal pun.. Tapi alhamdulillah, tahun nih aku happy sangat-sangat compared to tahun lepas..syukur, alhamdulillah... Sempat balik berbuka puasa dengan parent kat kampung. Then sempat lagi shopping dengan adik beradik kat Giant Aloq Setaq minggu lepas...Time shopping nih pening gak la sebab aku ada ramai adik pompuan. Sume nak melaram ja kerjanya.. Bila tanya, nak tudung macam mana??? Dia tanya kita balik..kak rasa yang mana cantik??? Haishh...rasa bengang pun ada..mula suara aku nak kuat...tapi mujuq la sempat  cover suara...hihihihi...Tak cukup dgn shopping kt Giant Alor Setar, kami p shopping kt Queensbay plak. Perabeh duih sungguh raya nih tp mujurlah masih terkawal... ;) ..
Lagi...nak tulis apa lagi ek??? Hmm..raya tahun ni gambar aku tak bayak sangat sebab aku TERmenjadi orang penting sebab sedara mara sebelah mak aku mai beraya kat umh..Penat giler!!! Pendek kata, aku banyak habiskan masa kat dapur la...cewah, bunyi macam aku rajiiin gilerrrr, padahal basuh pinggan ja pun..wakakakaka.. tp apa-apa pun raya nih menang sangat-sangat happy sebab dapat berjumpa kazen-kazen, sedara mara mak dan ayah, kawan-kawan dan cikgu-cikgu yang dah lama gileeerrr tak jumpa. Maklum la, masing-masing sibuk dengan tugas masing-masing. Hmmm...rasanya masih belum terlambat lagi untuk aku mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI... MAAF ZAHIR & BATIN pada sume kawan-kawan dan sesapa saja yang mengunjungi blog nih.... kira  0 - 0 la yer...Bye!!

Selamat Hari Raya Aidil Fitri... Maaf Zahir & Batin... (Edit gambar sendiri...terlebih  sengeh sudah...tak der gambar lain kecuali gambar nih jer yang pakai baju kurung..nih la akibatnya bila suka sangat  jarang pakai baju kurung...










5 comments :

  1. selamat hari raya syud!
    maap zahir batin no...

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Huda!!!...Maaf Zahir & Batin... =)

    ReplyDelete
  3. slamat hari raya...
    aku ja belom post lagi

    ReplyDelete
  4. hehehe...nureen, selamat hari raya.. =)

    ReplyDelete
  5. wet..
    aku tag hg ni

    http://nureenasir.blogspot.com/2010/09/candid-camera-contest.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...