Tabung Yaddin

Thursday, August 12, 2010

Tengok dan Fahamilah Maksudnya...

Ramadhan datang sekali lagi... Sekali lagi aku review semula ramadhan-ramadhan yang lepas..Apa yang aku dah buat pada masa-masa yang lepas ek???Apa kenangan yang masih tinggal kat minda nih yer??? Rasanya aku masih ingat lagi apa yang berlaku pada masa itu.. Kalau tahun-tahun lepas kenangan tu mengusik perasaan tapi tahun nih sudah hilang..Tak tau hilang pi mana..hahaha...Bukan tak ingat, ingat tapi dah tak sedih macam dolu-dolu dah...Pastu kat minda aku terlintas something...Then aku pun tengok blog one of my besfriend...Dah agak dah..sure die pun fikir benda yang sama macam aku nih...Haishh...kalau dah nama PEREMPUAN tu, macam tu la. Hanya insan yang terpilih sahaja memahami perasaan ini (ececece..bukan aku nak cakap besar tapi aku cakap based on fakta yer...hehehe ) ..Then malas la nak layan perasaan-perasaan yang tak bes nih..Suddently aku terjumpa video clip nih..memula tak nak download tapi tak bole plak copy direct link dan lagi satu faktanya, aku nih tak celik IT sangat....hahahaha




p/s : ala...tak bole nak upload la video tu..tgk jer kat wall FB saya ek...tQ

12 comments :

  1. huu...
    nape aku rs mcm terkena btg idung je..

    btw, kite insan terpilih....yg ALLAH sayang...sbb tu dia uji kite..[mode positive thinking]

    ReplyDelete
  2. huda...hehehehehe.... ;)..yup..Hanya yang TERPILIH sahaja mampu hadapi dugaan nih...kita patut bersyukur sbb Allah masih sayangkan kita... =)

    ReplyDelete
  3. Insyaallah..nnt ade yg baik2 muncul punye...btw,org yg bnyk d uji,org yg d syg kan... :)

    ReplyDelete
  4. rumput mana yg paling cantik..tlg tunjukan pada saya..yg cantik+perfecto..hahaha..tiada bukan..sume sama ja..
    hanya anda tahu siapa pilihan kita,knpa kita pilih itu pilihan kita..

    ReplyDelete
  5. hye mimi...i'm i know who u are??? ;)

    ReplyDelete
  6. hurm..rse mcm xslp org..betul la nihh syud..hakss so knl i x?

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. mimi...yeah...after i godek2 your blog..i think i know who u are...hahaha...tak sangka u jumpa juga blog i ek... :P

    ReplyDelete
  10. blog walking..nk cari layout..pstu ehhh..mcm knl..hahaha

    ReplyDelete
  11. hahahaha...yer ker...ish..ish...kecilnyer dunia...last2 jumpa juga kt blog ek...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...