Tabung Yaddin

Wednesday, August 18, 2010

Terima Kasih Awak

Mode posa. Malas nak karang panjang-panjang..So, layan jer video clip nih..Sapa2 yang pernah bercinta time belajaq mesti layan giler video clip nih. Makan dalam bebb!!!Motif aku upload video nih ialah SAJA..Suka-suka....hahahaha (Gelak jahat)... Sapa yang rasa terkena batang hidung die, jagan marah naaa.... ;)





p/s : Ya allah..aku syukur kepadaMU kerana telah berjaya menghadapi dugaanMU dan aku tidak menyesal dengan apa yang berlaku kerana setiap yang berlaku adalah ketentuanMU...AMIN... =)

6 comments :

  1. Tersadar didalam sepiku
    Setelah jauh melangkah
    Cahaya kasihmu menuntunku
    Kembali dalam dekap tanganmu

    Terima kasih cinta untuk segalanya
    Kau berikan lagi kesempatan itu
    Tak akan terulang lagi
    Semuaaa kesalahanku yang pernah menyakitimu

    Tanpamu tiada berarti
    Tak mampu lagi berdiri
    Cahaya kasihmu menuntunku
    Kembali dalam dekapan tanganmu

    Terima kasih cinta untuk segalanya
    Kau berikan lagi kesempatan itu
    Tak akan terulang lagi
    Semuaaa kesalahanku yang pernah menyakitimu



    Terima kasih cinta untuk segalanya
    Kau berikan lagi kesempatan itu
    Tak akan terulang lagi
    Semuaaa kesalahanku oouuwww
    Kesalahanku yang pernah menyakitimu

    *Past its past*

    ReplyDelete
  2. alahai...ni bkn mode pose...ni pon terkenang ni..

    ReplyDelete
  3. hahaha...syud ar nie..nakal yea..then gelak2...zalim tol la..wahahahaha

    ReplyDelete
  4. ~~ na : saja ja...suka2..igt gitu2 ja ..na pun sure igt zaman dolu-dolu gak kan...tp xdak la sampai nak melalak... ;)

    ~~ nida :hahahaha...aku memang zalim pun... :D

    ReplyDelete
  5. wei..
    awat aku tkleh save klip ni? aku cari kt webpage kedai kreatif tu, tp tkleh pon...cmne wei?

    ReplyDelete
  6. hang nak clip video nih ka????aku ada download softcopy die...esok hang online ym...nanti aku sent kt hang na.... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...