Tabung Yaddin

Friday, July 11, 2014

Ihya' Ramadhan - Giveaway By Ummudd80






Assalamua'laikum...
Disebabkan aku dah lama menyepi dr dunia blog ni, di kesempatan pagi 13 Ramadhan yang berkat dan jatuh pada hari ini, Jumaat, aku decide nak join gateway Ihya' Ramadhan | Giveaway By Ummudd80 | ini..manalah tau kot2 ada rezeki untuk menang ke.. =) .. Hadiahnya pun menarikkkkk & masyukkkk...jom la reramai join GA nih.sempat lagi kalau korang nak join
nih aku sertakan tarikh penting untuk join GA nih

Tarik Mula : 4 Julai 2014 

Tarikh Tutup : 21 Julai 2014
Tarikh Keputusan : 25 Julai 2014.


 nak tahu apa hadiahnya??? sila lawati page sis  Ummudd80 

Sekian, wassalam...



10 comments :

  1. Salam..syuhada .. ayu ada buat entry khas buat awak.. jemput la baca ye..

    http://www.ayuinsyirah.my/2014/07/alhamdulilahsudah-3000.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. w'salam
      hai ayu..tQ..salam perkenalan
      sesusah je awk buat entry utk saya
      jap saya baca ek..tQ ya.. :)

      Delete
  2. w'salam...
    hihihi..saja bosan2..so saja je memeriahkan suasana...
    salam perkenalan.. :)

    ReplyDelete
  3. Salam kenal..wanie datang dan follow dari GA yang sama..
    All the best ye..
    Done follow..
    Jom follow back..

    http://norniwanie.blogspot.com/2014/07/ihya-ramadhan-giveaway-by-ummudd80.html

    ReplyDelete
  4. hihihihi...good luck utk awk juga.. :)

    ReplyDelete
  5. singgah dari segmen yang sama

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/07/ihya-ramadhan-giveaway-by-ummudd80.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...