Tabung Yaddin

Sunday, July 14, 2013

Saya nak NADIA FARAHIDA pilih SAYA untuk menang STENSILS cantik daripaada WALL MAKEOVER by NA

Assalamuaa'laikum...
hihihi..aku sebenarnya dok skodeng wall depa nih lama dah tapi sekadar skodeng jer la..dalam hati terdetik..cantiknyer..hebatnya depa nih..kreatifnyer.. JELES tau!!
Tup-tup si dia buat contest dan ditaja oleh ehem..ehem!!! waaaaaa....bestnyerr!!!! nak join ke tidak...nak join ke tidak..tapi rumah aku dok kat utara, hujung peta Malaysia nih ha. tak der can la nak menang contest nih tapi kalau dapat hadiah STENSILS pun apa salahnya kannnnn..At least dapat juga sesuatu sebagai kenangan..Waaaa..belum pa per lagi aku dah berangan bagaiiiiii...hahahahaha.. :P ..Tengak kalander kat sebelah nih, 14/07/2013..ok, tarikh tutup GA nih 18/07/2013..hmm..ada peluang lagi nih. Apa salahnya kalau try kannnnn.mana tau kot-kot ada rezeki kerrrrr...huhuhu..BERANGAN LAGI!!! haishhhhhh... (T_T)..ok..
Syarat-syarat untuk join contest ialah
1. Like facebook fanpage Wall makeover by Na tekan sini. - DONE!!

2. Like facebook fanpage nadiafarahida tekan sini. - DONE!!

 3. Pilih salah satu gambar design dari facebook fanpage Wall makeover by Na yang korang berkenan untuk buat dekat rumah korang. - dan untuk itu, aku pilih design ini. Aku rasa design nih memang sesuai dengan ruang tamu rumah aku nihhhh... ;)



Cantik kannnnn...aku suka sangat design nih. Sebenarnya ada banyak lagi design yg cantik tp design nilah yang aku rasa paling sesuai...yeyeyeyeye...mintak-mintak la aaku dapat stensils dari Wall MakeOver by NA

Ok la..dan syarat ke 4 untuk merealisasikaan impian nih aku dengan muka tak malunya menjerit macam orang gila kat tepi jalan sambil BERKATA
 " Saya nak www.nadiafarahida.com memilih rumah saya untuk dimakeover oleh Wall makeover by Na dengan design pilihan saya ini kerana .........................."
Nadia.....tolonglah pilih saya sebagai salah sorang pemenang tambahan 6 STENSILS ituuuuuuu. Saya nak hadiah stensils tu kerana saya nak hadiahkan stensils tu untuk HUBBY saya. Hubby saya memang tengah tercari-cari wall paper untuk diletakkan pada ruang tamu kitorang yang kosong gila sebab ketandusan idea untuk dimekupkan serta ketidakcukupan budget [ini yang masalah sebenarnyer]. Dan saya memang nak hadiahkan stensils yang ditaja oleh Wall MakeOver by Na kat hubby sebagai surprise hadiah untuk beliau. Sebenarnya saya ada tunjuk beberapa design dari page Wall MakeOver by Na pada dia. Dia ingat sume design tu guna wall paperr!!! Bila saya cakap bukan, dia tak caya. Lepas tu baru dia caya..Then dia ajaak saya pergi cat la la tu juga!!! Oleh itu, Nadia, please...please choose meeeeeeeeeeeee sebagai salah sorang pemenang stecils itu... [dengan muka tak malunyer... :P ]. Lagipun hubby memang minat sangat bab-bab mencantikkan rumah nih. Tambahan pula, dah banyaak kali kitorang g kedai wall paper tanya budget untuk wall ruang tamu tu. Siap panggil kotraktor mai kira budget lagi tapi kena hold dulu sebab perlu utamakan perkara yang perlu diutamakan dahulu...huhuhu...





Ini laah ruang tamu kami, gambar setahun yg lepas hasil dekorasi sepenuhnya oleh encik suami.. coffe table tu asalnya warna colat tp encik hubby cat dengan warna putih semperna syawal tahun lepas..



Bahagian dinding ni kosong gilaaaaaa kannnn...kan cantik kalau dapat stencil sponser by wall makeover by Na..mesti berseri-seri rasanya...


p/s : Tak per Nadia, kalau u tak choose i pun per..maknanya itu bukan rezeki i. Anyway, happy coz akhirnya i berjaya juga type entry ini degan jayanyaa..Banyak kali tertangguh because baby aydin pun sibukkkk nak interrupt mommy yang tengah taip entry nih..sabar jer la...hihihi..bye!! selamat beruka semua... ;)

2 comments :

  1. taste akak dengan taste nadia samaaaa laaaa :)
    kita suka yang stripe2 kan kakkk. dah la sofa hitam putih jugak sama macam nadia. konpemmm taste kita samaaa. hikhik. :)) nanti nadia marathon pilih entry yang terbaik ye. thank you sudi joinnnnn. :))

    ReplyDelete
  2. kannn...suka sgt stripe nih..simple n tak serabut mata memandang..tQ nadia sbb sudi singgah blog akak yg suam-suam kuku nih...hahahaha.. ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...