Tabung Yaddin

Monday, May 24, 2010

Sapa tengah cari kerja, sila angkat tangannnn!!!!

Salam...Kepada kawan2 yg sedang mencari kerja kosong atau kerja tetap,try la applyjawatan ini <--------- klik dekat situ yer lepas tu klik kt banner die..kalau tak bole nak access juga,refresh banyak-banyak kali sikit sebab mebi sistem die tak berapa bagus ataupun link tu tengah busy...Then gajinya agak menarik...tapi aku tak layak apply sebab tak cukup syarat... :( ...tp kalau aku apply,agak2 bole dapat tak???haishhh...banyak betul tapinya...hahahaha....apa2pun selamat mencuba nasib yer..mana tau kot-kot rezeki korang ada di situ... :)

4 comments :

  1. Assalamulaikum..
    adoi...kk syud...kmi pon xlayak gk...huhu

    ReplyDelete
  2. wa'alaikumsalam...zawatil...
    huhuhu...yer ker???aloh...sama la kiter...zawatil tak layak kt mana???huhuhu

    ReplyDelete
  3. hg tau kan FIL aku ex-polis.. pernah dia ambik borang utk kami 2.. seriusly aku bg tau aku x minat nk jd polis N parent aku pon x bg skali ngan menantu dia x bg even nasir anak bekas polis..
    masa dia ambik 2 kami x kawin lg...hikhikhik tp aku pon sebenaqnya x cukup syarat hehehee berat aku x cukup...

    ReplyDelete
  4. FIL hang tu ex-polis ker???tak tau la plak aku...huhuhu...aku letak post nih pun sebab bersebab....kahkahkahkahkah(gelak jahat..sapa yg paham,paham la..yg tak paham,tak paham terus pun tak pa....aku pun tak mau jadi polis sebenaqnya..saja jer postkan jawatan nih... :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...