Tabung Yaddin

Monday, July 19, 2010

Bukan saya yang BERTUNANG.....


Hmmm....last weekend kawan saya merangkap bestfriend dan roomate saya bertunang. kawan saya ni asal dari Taman Meru,Ipoh,Perak. Awal-awal pagi, 7.30 pagi sabtu lepas, saya,an,fiza n imah bergerak dari perlis ker Ipoh. Dalam kul 10 pagi kami sampai di rumahnya. Majlisnya simple sahaja tapi nice..siap berinai lagi ha...kalau tak silap saya nih memang adat orang perak kot sebab saya tengok ramai kawan2 saya dr perak BERINAI time bertunang..So..meh kita tengok gambar-gambar yang sempat dirakam semasa majlis ini berlangsung sebab saya malas nak mengarang panjang-panjang, tak der idea lagi..


imah, husna, nida, syud


geng-geng Taman Firdaus & Ecah



Sesi amek gambar beramai-ramai...



Tengah tengok emma make up... =)



opppsss......Saya yg sengeh tanpa dikontrol....hahaha


En. An & Emma




Ita,emma, -aN & Fiza



Emma with her mother-in-law-to-be




Emma di tengah-tengah mini pelamin


Mini pelamin dan hantaran



~Cup cake~


~cokkies~



~The Cake~


p/s : ...Anyway, TAHNIAH emma...i doakan yang terbaik untuk u... =)

6 comments :

  1. err...sori..aku dh ter-miss sumthng ke ni?? emma & an?? sape an?? adekah en.an?? tolongggg!!! update aku!!!

    seriously..aku blurr!!!

    ReplyDelete
  2. hahahahaha....aku igt hang dah tau...an tu en.an loorrrr...seperti gambar yang aku upload tu la....surprise kan????hahahaha....

    ReplyDelete
  3. siyesly!! aku sgt3 surprised!!!!!
    since when?? sbb aku dh lama tk dgr cite emma..last jumpa dia, kenduri nana..tp ms tu, ngn fit..err...hmm...*blurr lg*

    ReplyDelete
  4. serius la...tak main2 plak kot..haishhh...since last month..depa tak bercinta pun but decide bertunang terus...huhuhu...

    ReplyDelete
  5. ye la huda....jodoh....walaupun ade cite2 sebalik itu...tp let that be their secret....yg penting...2-2 hepi....hoyey...

    ReplyDelete
  6. emma ni...hihihihi
    anyway panjang citernyer....
    emma rasa Nana pon dpt agak kan....
    apa2 pon doakan yang terbaik untuk emmma :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...