Tabung Yaddin

Monday, July 19, 2010

Alamak....Saya Di TAG!!!

Ok..saya telah diTAG oleh rakan saya, huda ...saya akan jawab sejujur-jujurnya (bole ker???soalan agak mencabar nih... ;) )


siapakah diri anda di rumah?
hmmm...sape ek saya di rumah???ok...kalau di rumah ( sg.tiang ) saya anak 1st..sorang kakak yg garang & kuat menangis.. (adik-adik selalu cakap ) ..anak solehah (hahaha..jangan muntah yer ) ...kalau di umh sewa plak, saya sorang tegas tapi bole dibawa berbincang..

siapakah diri anda di samping rakan?
hmm...mebi saya seorang yang suka ketawa dan senang di bawa berbincang...Then ada juga yang cakap saya nih mulut laser tp baik hati woooo...hahaha...pastu saya seorang yang tegas dan tetap pendirian..Then ramai yang suka berkongsi cerita dengan saya sebab saya suka bagi berkongsi pendapat,pandangan, dan cerita...



5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai.
1) mau ada perkejaan yang gajinya setimpal dgn usaha saya selama ini
2) mau bagi duit2 bulan2 pada mak n ayah - serius weh...saya sudah byk menghabiskan duit mereka.. :(
3) mau ada kereta sendiri
4) mau pergi melancong ke KOREA!!!
5) mau jumpa orang yang betul2 suka+terima diri saya seadanya


siapakah nama pasangan anda?
Hmmmm....nama apa ya??? Selagi belum akad nikah, Biarlah Rahsia sebab tak mau mengharapkan sesuatu yang tak pasti...Lagipun hati lelaki nih cepat berubah (FAKTA nih!!!)

ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda.
Aiyooo.... apa ek??? ok la...saya suka bila dia
1) senyum...nampak ikhlas gila
2) saya suka dengar dia ketawa..penuh perasaan dia ketawa...
3) saya suka mata dia yang bulat itu
4) sebut perkataan "KITA KENA JAGA PRESTAGE KITA" - memula dengar,poyo gila mamat nih...hahahaha
5) saya suka bila bergaduh sbb saya bole ckp direct dan pergaduhan itu dapat disetel dengan segera. Mudahnya berkomunikasi dgn dia....untuk masa sekarang la..akan datang, tak pasti...huhuhu

bila tarikh anda bercouple?
tak pernah declare pun


apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
selama kenal nih xdak lg kot sbb xsempat kenai betul2 pun lagi...huhuhu


apakah lagu tema cinta anda?
lagu tema ??? TIADA sbb kitaorang tak bencinta pun...


apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
Perlu ker??? Saya sendiri pun tak cukup sempurna.. =)

tag rakan anda yang lain

- key are, nureen, -aN- , nana, su

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...