Tabung Yaddin

Friday, August 1, 2014

JOM amalkan Makanan Sunnahhhhh...Lagi Suci & Halal Toyyiban

Assalamualaikum & salam sejahtera..
============================
Masih mabuk lemang dan ketupat??? hihihihi..
biasa la..raya kan sebulan..tagline yang selalu kita dengar.. ;)..
tapi kesihatan perlu dijaga..makan sebelum lpapar..berhenti sebelum kenyang..dannnn yang lebih penting, jangan membazir..membazir itu adalah amalan syaitannnnn...
Ingat sama saudara kita di GAZA..Entah makan entah tidak..semuanya serba kekurangan..serba kedaifan.. :(

JOM TUKAR...
===========




Pada yang masih mencari-cari supplement TERRRBAIIKKK untuk seisi keluarga,
apa kata jom cuba supplement berasaskan MAKANAN SUNNAH produk MUSLIM iaitu  QASEH GOLD..

Saya dah cuba produk ini selama sebulan dan saya amat-amat berpuas hati dengan khasiatnya yang baik untuk kesihatan saya yang tengah mengandung ini. Dan untuk aydin, anak saya yang berusia 2 tahun pun saya dah tengok perkembangan tumbesaran dan IQ nya..Alhamdulillah, saya tak perlu pikir nak cari produk lain kerana Qaseh Junior memang dirumus khas untuk kanak-kanak dan khasiatnya tak perlu disangkal lagi..

Saya amat-amat mengesyorkan produk ini untuk sesiapa sahaja yang masih tercari-cari produk kesihatan yang simple dan mudah untuk diamalkan. Tambahan pula ianya diperbuat daripada MAKANAN SUNNAH,  suci & halal Toyyiban..
JOM TUKAR & amalkan MAKANAN SUNNAH... ;)

Best regards,

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...