Tabung Yaddin

Thursday, September 23, 2010

TAKZIAH

Takziah buat kawanku...Nasihatku, setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya..Sabar..Allah menguji hang sebab ALLAH tahu hang mampu hadapi dugaan ini. Walaupun aku bukanlah kawan baik hang, tapi aku turut simpati dengan musibah yg berlaku ke atas diri hang dan keluarga hang..Mungkin perkataan sabar itu mudah untuk dilafazkan tapi aku tau, hanya mereka yang TERPILIH saja mampu mengharungi dugaan ini...itu sahaja yang mampu aku doakan untuk hang...Berat mata memandang, berat lagi bahu memikulnya...



" Ya ALLAH... Ya Tuhan Kami, Jauhi lah aku dan rakan-rakanku dari mengulangi kekhilafan sahabat kami... tentukanlah kami jodoh yang benar.. yang tulus... yang ikhlas.. yang dapat menerima kami seadannya segala kekurangan kami.... dan jauhilah kami dari perkara2 yang boleh memalukan kami serta keluarga kami samada malu itu datangnya dari pihak kami atau sebaliknya... dan bahagikanlah kami di dunia dan di akhirat seperti mana org2 yang ingin ENGKAU bahagiakan... amiin ya robbal alamin..."

3 comments :

  1. itu lah na...setiap orang dugaanya berbeza.... :)

    ReplyDelete
  2. sedey..(T_T)
    mudah2an ALLAH tunjukkan kebahagiaan yg sebenar-benar bahagia utk hidup kite insan2 yg dipilih olehNYA...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...