Tabung Yaddin

Monday, December 24, 2012

Alhamdulillah

Assalamualaikum...
isk...berabuk gila blog aku nih..hampir setahun aku xupdate blog nih coz masa awal
tahun ari tu aku ada berniat untuk x update blogg selagi xabis writting thesisAllhamdulillah, akhirnya berjaya juga aku habiskan master aku walaupun mengabil masa yg lama.. 3 tahun ok. Menangis kot nak siapkan master nih..Apa2 pun aku bersyukur sangat-sangat dapat habiskannya walaupun lambat dari orang lain.



Alhamdulillah...akhirnya berjaya juga aku habiskanNYA...

Hmmm...dan alhamdulillah aku selamat lahirkan anak lelaki pada 15/09/2012 yang lepas..nanti aku update cerita pengalaman aku bersalin anak pertama walaupun cerita nih dah basi..

Putera sulungku : Riyadh Aydin bin Mohamad Fandi

D.O.B : 15/09/2012, Berat : 3.23kg


Aydin pada hari yg ke-2 


Aydin : 2bulan..bambam gilaaaa...hehehe

Alhamdulillah..tahun nih aku berjaya memenuhi dua azamku 
1) Habiskan master
2) Lahirkan anak..


Azam tahun 2013 : Dapatkan kerja...Inshaa Allahh... Amin...


2 comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...