Tabung Yaddin

Monday, July 21, 2014

Panduan Affiliate Percuma untuk newbie macam saya

Assalamua'alaikum

Hai semua...ada sapa2 kat sini kategori ada perasaan ingin tahu or ingin belajar sesuatu untuk menjana pendapatan pasif tanpa modal. Kategori baru nak belajar macam mana nak jana pendapatan melalui Affiliate. Apa itu affiliate?? Pada yang tahu tu ok la kan..Pada yang tak tahu or macam pernah dengar perkataan tu dan blurr..blurr... macam aku mula-mula dengar dulu mesti tertanya-tanya maksud affilate ni. Aku time tu punya la jakun dengar perkataan tu..siap google lagi cari maksud benda alah
affiliate nih. Di pendekkan cerita affilate nih macam promoter @ marketer la tapi promote produk kat internet. Antara produk yang selalunya dipromote ialah produk digital macam eBook..cd..and so on la.. Betul ke benda alah ini bole mendatangkan pendapatan pasif pada kita???

Jawapanya adalah betullllllll...serius tak tipu..aku pernah join satu affiliate program ini tahun lepas, 2013.Sekitar bulan jun - julai 2013 jugala tapi time tu aku tak fokus sangat coz aku tengah busy kt FB..Busy jadi dropship agen...hahahaha...Program yang aku masuk nih memang famous la tahun lepas, program Jobdirumah. Aku just buat promosi kat FB ja pasal program tu and tak buat review pun dalam blog nih. Saja jer nak test market time tu. Dalam pada aku buat promosi main terjah tu, tak sangka ada dapat komesyennn!!!! Seriusssss...happy gilaaaaaaaaa!!!...padahal komisyen tu RM20 ja pun..tp aku punya happy tu tak tau nak cakap macam mana..Punya la heaven!!! Cuba korang bayangkan orang yang dok buat promosi affliliate ni secara berterusan.. Memang masyuk laaaa....Tapi realitinya bukan senang nak dapat komisyen bagi yang newbie macam aku nih. Sekali tu je la aku dapat komesyen.  Lepastu nonnn adaaaa. Tapi at least aku dapat juga dari tak dapat langsung kann???? hihihihi... Puncanya kenapa sekali sahaja aku dapat komesyen???? Sebab time tu aku tak fokus,busy jaga anak yang baru nak membesar tu, jadi dropship agen kain cotton and shawl dan the latest aku join program tekno-usahawan..

Seee...aku memamg suka buat benda yang jauh melencong dari bidang aku..huhuhu.... But lately lepas program tekno-usahawan aku dah tamat dan tengah tunggu orang grant appove projek kami, kepala otak aku ni asyik dok pikir nak cari pasif income tanpa bawa modal. Godek punya godek info kat  tenet nih aku terjumpa la panduan affiliate percuma ini. Memang sangat-sangat sesuai untuk newbie macam aku untuk belajar secara serius bagai mana nak promosi program affiliate ni....serius weiiii.. seriussss....panduan ini memang PERCUMA !!!! Korang boleh dapatkan full data di sini ----> klik sini   . Untuk sesapa yang bercita-cita nak menajana pasif income melalui program affiliate ini, jangan lepaskan peluang iniiii...ilmu beb..ilmu..rugi kalau tak ambil peluang keemasan iniiiiii!!!!!

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...