Tabung Yaddin

Tuesday, August 28, 2012

Salam Aidil Fitri 2012

Salam Aidil Fitri 2012...


Mak aiii...berabuk giler blog nih..tup2 terus ke Salam aidil Fitri 2012..melopat terus ke hujung tahun 2012..awal tahun punya citer xda...sebenarnyer citer tu byk tp tahankan diri dari update blog coz konon2nya  nk fokus 100% untuk habiskan belajar.Alhamdulillah..akhirnya habis juga writting walaupun lambat macam siput sedut. Tak kisah lah...janji habis juga walaupun xviva lagi. Ingat nak VIVA lepas deliver baby nih coz xlarat dah nih..Letih..mana nak beranak lagi...mana nak abiskan belajar lagi..huhuhu...tp peduli apa orang nak cakap..orang lain buat master setahun lebih, aku buat master cukup 3 tahun..Reseach ok!!! Try sambung belajar tgk, baru tau cmner pengalamannya..

Ewah..panjang plak aku membebel setelah lama x update citer kat sini..
Berbalik kepada kisah raya..Tahun nih adalah tahun pertama aku beraya sebagai status wife n bakal ibu..
So, aku xder la beraya bagai nak rak sgt sebab otak nih lebih byk dok fikir sempat ker aku beraya sebelum deliver..Akhir sempat juga aku makan mcm2 kuih raya n juadah raya n now hari2 aku berdoa supaya aku cepat bersalin n dipermudahkan segala urusan..Wah..demand betul kan aku nih...Ok...nih aku nak share beberapa keping gambar aku yg kembang semangkuk nih..time nih dah 36 week dah...now aku dah 38 weeks..tunggu hari je nak deliver. Ikutkan tarikh sebenar due ialah 11/9/2012...tp aku dah xlarat dah nih..tiap2 malam doa supaya deliver cepat..hubby plak dok berdoa aku beranak time merdeka nih...mcm2 hal...kehkehkeh...ok..layankan jer gambar yg xseberapa nak cun nih... 



Famili Potret b4 bertiga...baju raya sponsored by my mum...hubby plak baju raya thun lepas punya...hahaha...punya la jimat coz time nih la nak beranak..time nih la pindah masuk rumah baru...mana yg sempat jer.. 

Setelah 9 bulan kawen, ari nih baru amek gambar ber2 cmni coz dua2 jual mahal...kehkehkehkeh..

On 25 Ogos 2012... Aki's wedding at mukin Siong, Baling...Jauh giler nak sampai cni..Mujur xsesat coz kami gamble ja g sini.Tnya jalan kat org kg..Nida n Hubby dia siap sesat even guna GPS..hahaha..Cara traditional lebih effective...wife Aki sgt cantik..paling lawak, pengantin pmpn dh tukar uniform dah, pengantin laki maintain dgn uniform lg..

at 38 weeks...pp dah kembang n bengkak dah..jari n kaki xyah ckap la...huhuhu 


1 comment :

  1. weh aku baru perasan.. lama x bw tau huhuu n3 pon auto publish..
    wah hg dh 38minggu.. ka dh bersalin aku ja x tau...
    baru nmpk muka, bolat hehehhe...
    gaya perut mcm bb girl
    wedding aki aku x tau pon.. x jauh la ngan umah aku wei.. hhmmm

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...