Tabung Yaddin

Sunday, April 24, 2011

Kena Reject - Part 2




Ok..ni sambungan kisah dari entry yg LEPAS ..standart la kan, bila putus cinta, nak-nak lagi 1st love, for sure mesti ada perasaan frust yang tak terhingga. Itu la, mak dah nasihat, adik-adik dah gelak-gelakkan kakak diorang tapi tuan badan yang makan hati penangan cinta pertama, hanya ALLAH saja yang tahu. Kalau dari awal aku tahu sakitnya perasaan putus cinta itu, tak ingin aku nak bercinta, ok!! hahahaha.... baik single dari couple tak tentu hala nih..tp itu la, terlajak perahu bole diundur, terlajak sayang, sendiri mau ingat loooooo...




Dalam masa frust-frust tu TETIBA ada la sorang hamba allah nih muncul.. Ala-ala macam kisah dongeng zaman dahulu kala. Muncul dengan tiba-tiba..Kononnya Secret Admire aku time zaman poli..Woowwww!!!..sungguh tidakku sangka, time poli dulu aku ada admire tu...kehkehkehkeh.. Segala pergerakkan aku, tingkah laku aku, habit aku,kawan-kawan aku, semua dia tau. As an ordinary person, saper tak rasa bangga kan..iiyyeeewww..ada perasaan riak di situ, ok!! tu pasal Allah tak redha..Yang syoqnya, walaupun kelas aku dan kelas dia selalu bertembung, tapi aku TAK PERNAH PERASAN KEWUJUDAN dia time tu tapi classmates dia aku perasan..ho h0 ho.. nasib ko ler...




Kira waktu frust-frust tu, dia la jadi tempat aku luahkan perasaan. Luahkan perasaan terkilan n so on la. Dan dia hanya mendengar jer semua luahan hati & perasaan aku tanpa komen pa per. Dia tak jeles ker??? oOOoooopsss..untuk pengetahuan korang, dia adalah sorang sangat kuat cemburu dan egonya sangat tinggi. Cuma di awal perkenalan jer dia maintain cool. Standart laki2 la..buah mula nak mengorat..huhuhu ..Walaupun dengan perangainya yang agak strict macam tu, aku bertahan kawan dengan dia selama 3 tahun bebb!!! Yang 1st luv tu kawan 8 bulan ja, tp aku punya frust sampai 2 tahun ok!!!  Dan untuk pengetahuan semua, kami kawan jarak jauh. So kami byk sms, mms dan gayut tepon sampai dua tiga jam nanti dah tua kalau aku pekak, xder sebab lain la.. , setiap hari!!!! tu pasal tak kekal lama, sebab dah dia dah bosan dengan aku
...
...
...
...
...
...
...

hmm..rasa cam dah panjang je entry nih.cukup dulu..nanti aku citer lagi.....to be continue...... 

2 comments :

  1. kehkehkehkeh....bohong la kalau tak ingat tp sekadar di angin lalu saja..tak MEROYAN pun... =))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...