Tabung Yaddin

Sunday, May 23, 2010

Aku sudah terkena Virussss....

Argghhhh...lepas aku Mentor 4 tadi, aku sudah terkena virussssss gila kepada Joe Flizzow dan protogenya, Ila Damiaa...keskeskes...i like their attitude,very nice..tgk clip vidoe nih....Aku paling suke part Joe Flizzow cakap " Abg Joe paham pasal imej ila yang bertudung...Kita tak nak lari dari kesopanan dan kesusilaan itu..mesti ada....." hahahahahaha..comel giler cara die bercakap time tu..dan aku suke juga cara ila berkomunikasi dengan mentornyer..tak la over macam Mas Idayu dan Shaq tu..sampai kena peluk2 dan salam cium tangan...tu apa kess...overrrr tau..bosan aku tengok...'Smiley


2 comments :

  1. http://nureenasir.blogspot.com/2010/05/creative-award.html
    trima la award dr aku nih..
    pasal kes mentor ni biasa arrr artis

    ReplyDelete
  2. hehehe...orait..orait..tQ..nanti aku wat award hang tu...mmg pun..standart la artis..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...