Tabung Yaddin

Sunday, May 23, 2010

Nawaitu yang GAGALLLLL!!!!!

Alamakkkk!!!...niat yang aku pasang malam tadi nampak gayanyer gagal disebabkan kegilaan aku tehadap aktiviti terbaru aku iaitu...tutttttt...Rahsia arrrr...Mana bole bagitau..huhuhu..tapi apa2 pun padan muka aku..apa nak jadi ni….esok dah isnin dah..dan2 kepala otak aku menjadi serabut seperti minggu-minggu yang lepas tapiiiii bukannyer salah orang lain pun.dah memang sah2 salah aku..huhuhu..


Apa yang aku dah buat since kemarin dan kemarin dulu ek???kemarin dulu,hari jumaat,seperti biasa..siang tu aku stadi sikit apa2 yang patut untuk bekalan malam tersebut.Stadi apa ek??Bekalan apa ek???ader lerrr...hehehehe...oohhhh lupa la pulak...petang tu aku kuar makan secara berjemaah dengan housemate2 kesayangan.Kebetulan ex-housmate aku dr Baling datang,so kami sume decide la makan secara berjemaah di Mai Cafe yang terletak di pinggir pekan Kangar.Bes ker makan kat situ??bole la tp ada tempat lagi bes dari situ dan harganyer quite mahal..macam dok key el la plak (jangan marah yer orang2 kangar..nih komen dari hati aku yang tulus ikhlas.kalau tak caya cuba tanya orang lain..huhuhu) Awalnyer plan nak g makan kat Shah’s Kitchen tapi cansel last minute sebab time tu kedai tu tak buka lagi. Lagipun aku ada tangungjawab lain malam tu so,kena cari kedai yang buka awal.



Kucing gatal yang buat aku terperanjat...pushhh..pusshh..sori,aku tak minat kucing..huhuhu..maaf yer kucing...


Nasi goreng tom yam..biasa jer rasa die..tapi harganyer, bole tahan arrr....



Ais krim yang aku order..simple jer deco die,tapi harga kalah ais krim conetto ..aku pun bole buat..huhuhu..

Then lepas setel sume kerja aku,dalam pukul 11 malam tu,aku online jap pastu tidoq arrr...tp sebelum tido tu sempat lagi pasang niat nak bangun awalnyer coz nak anto ex-housmate kat bus stand dan ada tugas yang menanti sebelah paginyer...haishhhh...cuti2 pun kena bagun awl...

Next, Sabtu tu aku nyaris-nyaris bangun lewat sebab syoq gila tidoqqqq!!!..maklum la hujan turun..tp housemate aku yg sorang tu lagi bes,mentang2 la hujan pagi tu dengan selambernyer die cakap "yeyeyeye...hujan..xbole g jogging..bole sambung tidooo", dan dengan selambernyer die sambung tido semula.Padahal malam tu beria jer ajak kitorang sume pergi jogging tp kami sume tau yang die ajak pun sebab terpaksa.kalau tak,tak der maknanyer nak pergi jogging...hahahahaha......So lepas aku antar ex-housemate tu kat stesen bas,aku pun pergi Beseri jap,ada kerja yang perlu dibereskan.Setelah setel sume kerja aku kt sana,aku pun balik umah jap then kuar makan dengan ahli2 rumah yang lain. Pastu pergi ronda-ronda kejap kat c-MART,Arau.Jangan tak tau,Arau dah ada pasaraya baruuu!!!...hahahaha..ok la pasaraya nih..ok banyak dari The Store..huhuhu..

Then petang tu dalam kul 4 petang aku dengan tergesa-gesanyer pergi Alor Star kejap.Jumpa k.Shuhada. Ada misi yang perlu diselesaikan..cewahhh...misi saja..hehehehe..sebenarnya kami p cari rumah pemilik blog nih, k.zue..tujuannyer adalah untuk order cup cake untuk majlis pertunangan adik ipaq k.shuhada. Syoq juga tengok contoh cup cake yang akak nih buat..cantik..cute..dan menarik gilerrr!!!..mau taknyer.. siap ada kamera Nikon (yang macam en.ramzan punya tu) kat sebelah die. Pastu sempat juga aku merasa sebiji cup cake yang k.zue buah..hmmm....sedaapppppp...bukan nak promote tp memang sedap pun..seriuss bebbb!!!! Cayalah k.zue..k.zue memang suri rumah yang updated..Kagum giler aku dengan hasil2 cup cake yang akak buat (tetiba aku pun teringin nak wat cup cake..tapi bole ker????hahahahahaha..buat kek pun tak pernah... ). Then lepas bincang dengan akak tu.aku pun balik la Kangar yang indah lagi mempersona ini...Begitu lah citer aku kenapa naiwaitu aku yang satu tu GAGALLL!!!!......The Sweating Smiley

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...