Tabung Yaddin

Thursday, March 3, 2011

It have been a year

Semalam...2.3.2010..
Maknanyaaaa..sudah setahun i kenal Encik Tunang..Wowww...cepatnya masa berlalu..Maknanya sudah setahun  aN abis master..Aku????  (T_T)... Sedih gila..sob..sob..
Dan semalam adalah hari paling sedih sebab sampel yang aku run dari pagi [10pg -1 Tgh ~INEE, Seriab....2 - 6 ptg ~ Cleenroom, kola perlis] sampai pukul 6.00 ptg, tetiba tanpa di sangka-sangka, semasa aku khusyuk tengah pegang sample, tup-tup aku tersilap percaturan dan tanpa disangka sample tersebut terjatuh dan hilang tanpa dapat di kesan. Sample tu kecik ja, ukurannya lebih kurang 1cm x 2cm. Terbongkok-bongkok la aku mencari sample itu dan dalam masa yang sama aku risau gak kot-kot terkena BOE ker Aluminum Etch ker..HF ker..kang naya jer n lastly give up camtu jer sebab keselamatan diri perlu diutamakan...arghhh..nak marah pun tak bole sebab salah diri sendiri.. Dah la sample tu ada nitride.. Last-last pujuk diri sendiri..dah nama pun RESEARCH......SABAQ!!! tapi bila ingat mamat ni cakap "la..eksperimen tak abis-abis lagi ker?? ingatkan dah abis"..aduhhh..sakit ati gila!! Kata orang, dia tu master pun tak siap..buat bertahun lama dari aku tapi tak per la dia anak EMAS bos!!..Tu yang dapat kerja senang-senang jer..Mai kerja pun ikut suka hati dia ja..Pelik sungguh dengan spesis manusia macam ni!! Arghhh Lupakan bab lab merunsingkan kepala ja..

Ok..kenapa saya suke En. Tunang saya???
Sebab En.Tunang saya simple minded...

Kenapa saya suke suke En. Tunang saya???
Sebab dia lelaki paling hampeh!! hahahaha

Kenapa saya suke En. Tunang saya??
Sebab dia jenis yang akan cuba tolong semua orang ada di sekelilingnya..

Kenapa saya suke En. Tunang saya???
Sebab mulut die macam longkang!!! hahahaha...

p/s : walau apa pun pandangan orang terhadap En. Tunanfg saya, pada saya dia adalah seorang yang jujur, tak ego sangat,bertanggungjawab dan ada matlamat hidup. Tak macam setengah orang tu, mulut tu mudah jer lafaz cinta dan sayang tapiiiii.. HAMPEH!!!! Ego nak mampus!! Pengecut .. Alim-alim kucing n sooo on laaaa... [warghhhh...lepas geram kat sini plak... :P ]

3 comments :

  1. aku setuju bab alim2 kucing tu..pegi mampos boley tak??tkyh belakon dpn kita!

    eh-eh,pehal ter'emo plk ni??

    ReplyDelete
  2. hahahaa..betol2 tue huda..alim2 kucing..pegi mampos gak la..bek kenal yg cmnie kan..hahahaa..xyah berlakon..hihijgn mrh noo...

    cik syud:pe kes nie?hahahaa..sbb saya suka tunang saya..sbb saya leh cari gadoh ngan dia..huahuahua...
    ala..relax k..amik masa..xpe..pelan2 kayuh..nti ang smpai la k.

    Hud+Syud:tlg datang majlis saya nanti k..kad akan myusul..hihi.
    syud:ang jji nk pkai bj tunang ang tue k..plis proceed..hihi
    Hud:nk sgt tgk muka Encik H anda.hahahaha..

    ReplyDelete
  3. ~~ huda : sungguh aihhh...orang yg alim-alim kucing nih pergi mampus la!!!!! dok depan mata pun wat menyemak ja...hahahahaha....xpa,sesekali teremo kt sini ok gak... =))

    ~~ nida : weeiiiii...tak glamour sgt ka aku pakai baju tunang ari tu??? kang terVOUGE lebih plak dari hang...kehkehkeh...betul..betul!!! setutju...sebab apa saya en.tunang saya???? sebab bila gaduh, dia selalu mengalah...kehkehkehkeh... :P ...alah..besa la weiii..wat eksperimen, then mai part last, tetiba sample tu terjatuh n hilang..redha jer la..next week wat semula... (T_T)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...