Tabung Yaddin

Thursday, January 27, 2011

Aku & Dirimu

Mood jiwang,,,,kehkehkeh..Kenapa jiwang?? Sebab malam tadi terdengar lagu nih dalam keta OTW g bertam antar adik dia...

Aku : [intro lagu nih] ...eh,best la lagu nih..kuat sikit ek [ dengan spontannya aku kuatkan volume radio]
Dia : lagu apo nih??? eee....jiwang..dengar lagu tak berprestage langsung...
Aku : Biar arr...sweet apa lagu nih..
Dia : tak best langsung...[mulut cakap lain, tp tangan dia pun kuatkan lg volume radio tersebut]
.
.
.
..




tiba saatnya kita saling bicara
tentang perasaan yang kian menyiksa
tentang rindu yang menggebu
tentang cinta yang tak terungkap

sudah terlalu lama kita berdiam
tenggelam dalam gelisah yang tak teredam
memenuhi mimpi-mimpimu malam kita

reff:
duhai cintaku, sayangku, lepaskanlah
perasaanmu, rindumu, seluruh cintamu
dan kini hanya ada aku dan dirimu
sesaat di keabadian

jika sang waktu kita hentikan
dan segala mimpi-mimpi jadi kenyataan
meleburkan semua batas
antara kau dan aku, kita

repeat reff

2 comments :

  1. kene la tunjuk jiwa kental...baru la macho...sdgkan...lyn...............hahaha..tggu la perangai pelik2 lg pas kawen..hehehe..

    ReplyDelete
  2. hahaha..tu la na..dlm dok mengutuk kita,sempat g mulut dia nyanyi lagu tu..td kata jiwang,last2 dia yg layan lagu tu..caishhh...habis macho la tu..kehkehkeh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...